Τα πάντα για τα μαλλιά μου

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012 12 σχόλια

                                                        Hello my dear readers!

Το συγκεκριμένο post ηθελα εδώ και παρα πολυ καιρο να το γραψω αλλα ολα το ανεβαλα. Ήρθε επιτέλους η στιγμή του!

Τα μαλλιά..ειναι ενα θεμα που μας αποσχολει ολες ,ολο το 24ωρο το χρόνο!Πως ειναι ,εαν ειναι ταλαιπωρημένα, εαν εχουν τριχόπτωση και οτιδήποτε αλλο πρόβλημα μπορει να υποστούν!Για αυτο θα πρεπει να τα φροντίζουμε οπως φροντίζουμε καθημερινά την εμφάνισή μας, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα αφιερώστε τους λιγο απο το χρόνο σας και θα σας ειναι ευγνώμων.!

Θα σας πω αρκετα γρηγορα την δικια μου ιστορια με τα μαλλιά μου...Περιπου πριν 3-4 χρονια ειχα ταλαιπωρήσει αρκετα πολυ τα μαλλια μου ( ειναι απο την φυση τους ίσια) τα ίσιωνα συνέχεια 2-3 φορες την ημερα στους 220 βαθμούς με ισιωτικη και πιστολάκι για να ειναι ακομη πιο ισια χωρις να χρησιμοποιώ καποιο προιον προστασίας απο την θερμότητα ε και μετα απο κάποιο καιρό έπαθα το αναμενόμενο.. το έκαψα!Δεν μου έφτασε αυτο η άμυαλη εγω μετα απο λιγο καιρο έβαψα το μαλλι μου για πρωτη φορα (σε μελί χρωμα ) μετα απο καποιο διαστημα το ξαναεβαψα (σε αλλο χρωμα λιγο πιο σκουρο) και επειδη ουτε αυτο μου αρεσε μετα απο 2-3 μηνες το ξαναεβαψα!Του εδωσα και κατάλαβε που λεμε...Ηταν απαισια εμπειρία!Να ακουμπάω το μαλλι μου και να ειναι σαν άχυρο χειρότερα και απο ψεύτικη τρίχα.Μετα απο αυτο το μαλλι μου περιπου για 2,5 χρονια σταμάτησε να μακραίνει και να σπάει συνέχεια.Εκει αρχισα να ψάχνω για βοήθεια...Χρισημοποιουσα διαφορα προιοντα επανορθώσεις κανενα ομως δεν με βοήθησε δοκίμασα διάφορους μεθόδους ομως δίχως αποτέλεσμα!

Το πρωτο πραγμα που εκανα μετα απο ολη αυτην την απογοητευση ειναι οτι αλλαξα κομμώτρια πέρσι το καλοκαιρι!Η οποια δεν με λυπήθηκε καθολου και μου έκοψε το μαλλι μου λιγο πιο πανω απο τους ώμους (μονο ανακοπή καρδιάς δεν έπαθα εκείνη την στιγμή)και θυμάμαι ακομα που μου  ειπε "μετα απο τρεις μηνες ξαναελα να σου παρω την υπόλοιπη ψαλίδα"απο μεσα μου μονο κατάρες κατεβαζα χαχα το θυμάμαι και γελαω ακόμη !:P Πάντως κατι ηξερε η γυναικα και μου το εκανε αυτο!Τα μαλλία μου άρχισαν να ξαναμακραινουν!! Θαύμα ελεγα σε 3 μήνες είχε μακρυνει για 10 δάχτυλα περίπου.. χαρά εγώ!! χεχε..



Απο εκεινη την στιγμη συνεχεια φρονιζω το μαλλί μου!Αλλαξα σαμπουάν ηθελα να βρω κατι που να ειναι πιο κοντα στην φυση..απο φυσικα συστατικά οσο γίνεται περισσότερο ετσι για πρώτη δοκιμή ειχα παρει το le petit marseillals για ταλαιπωρημένα μαλλια με βούτυρο καριτε και μελι  μετα απο πρωτη και ολας χρήση έμεινα έκπληκτη το μαλλι μου τοσο απαλό και λύω και να μην μπλεκονται καθολου μεταξυ τους το λατρεψα!Ετσι απόκτησα ολη την σειρα τα σαμπουαν την μαλακτική την μασκα μαλλιων και το λαδάκι για μαλλι απο βουτυρο καριτε και λαδι αργαν που το εφαρμοζεται στα μαλλια σας για 15 λεπτα πριν το λούσιμο.Εχει γινει η αγαπημενει μου σειρα και την εχω αγορασει πανω απο 5φορες και το άρωμα ειναι υπεροχο!


Βέβαια φροντιδα μονο με το σαμπουαν δεν φτανει! Μετα απο καποια έρευνα που εκανα διαπίστωσα πως επίσης καλο κανει το ελαιόλαδο για το μαλλί!Εγω το εφαρμόζω 2 φορές το μηνα στα μαλλια μου τουλαχιστον  2-3 ωρες πριν το λούσιμο.Και χαριζει στα μαλλια απαλότητα και λάμψη

Το καστορέλαιο προσφέρει έντονη ενυδάτωση και θρέψη στα μαλλιά αφήνοντας τα δυνατά, απαλά, λαμπερά και υγιή.!Το εφαρμόζω στις ρίζες των μαλλιων μου 1 ωρα πριν το λούσιμο . Επίσης ενα μυστικό για όσες δεν το γνωρίζατε εφαρμόστε το καστορέλαιο στις βλεφαρίδες σας το βραδυ πριν κοιμηθείτε και μετα απο μικρο χρονικό διάστημα θα δείτε την διαφορά η βλεφαρίδες σας θα εχουν μακρυνει !!!!


Πολυ καλο στο μαλλί κανει το δαφνέλαιο βοηθάει πολύ στην ενδυνάμωση του τριχωτού της κεφαλής. Βοηθάει στην αντιμετωπιση της ξηροδερμίας. Ενυδατώνει την τρίχα χωρίς να τη λιπαίνει υπερβολικά. Αφήνει τα μαλλιά στιλπνά και δυνατά!
Το αμυγδαλέλαιο αφήνει τα μαλλια μαλακά βοηθάει στο να μακρύνουν γρηγορότερα



Επίσης χρησιμοποιήστε στα μαλλιά τα αιθέρια έλαια (όποιες βέβαια κοπέλες αντέχουν την μυρωδιά τους επειδή είναι πολυ έντονη)

 Το Ylang-ylang: Θεωρείται ότι δρα κατά της τριχόπτωσης.
Το Δεντρολίβανο: Γνωστό για τις τονωτικές του ιδιότητες στα αδύναμα μαλλιά.
Το Αγριοκυπάρισσο: Είναι αντισηπτικό και ρυθμιστικό της λιπαρότητας.
Αναμιξτε 3-4 σταγόνες αιθερια ελαια με  οποιοδήποτε λαδι που θα χρησιμοποιήσετε στα μαλλια σας,και απλώστε το στις ρίζες και σε ολο το μήκος των μαλλιών σας!

(Επειδή στα φαρμακεία η τιμες ειναι λιγο τσιμπημένες για τα αιθεραια έλαια ξεκινούν απο 15ε σας αφήνω ενα link με site που περιέχει ολα τα αιθεραια ελαια και λαδια για τα μαλλιά σε προσιτές τιμες! http://www.sensities.com/product_list.php?id=1&lang=gr&gclid=CMHjpuS_2rICFY-6zAod200AuA )

Σειρα εχουν κρεμες επανόρθωσης και προστασίας για λαμψη.Χρησιμοποιώ απο την schwarzkopf gliss η οποια χαρίζει αστραφτερή λαμψη στα μαλλια μου και εχει υπεροχο αρωμα βανιλιας  . Προστασία απο την ψαλιδα χρησιμοποιώ την herbal essences την χρησιμοποιώ περιπου 3 εβδομαδες και εχω παρατηρήσει πως οι ακρες σπανε λιγοτερο επίσης εχει υπεροχο αρρωμα.Κατα την προστασία απο την θερμοτητα χρησιμοποιώ της dove το heat defense βέβαια πλεον χρισημοποιω πολυ σπανια ισωτικη η πιστολάκι αλλα οποτε θελω να φτιαξω το μαλλι μου ειναι το must have μου! Επίσης για να μην μπερδεύονται τα μαλλια μου χρησιμοποιώ το panten aqua light και ιδικά τωρα που ειναι φθινόπωρο και θα εχει περισσότερο αερα και τα μαλλια μου ειναι αδύνατα και λεπτά και μπερδεύονται πολυ εύκολα με βοηθαει να τα χτενίζω με μεγαλύτερη ευκολία χωρις να τα ταλαιπωρώ τοσο

Κορίτσια να σας ρωτήσω γνωρίζετε εαν υπάρχει ακόμη στην αγορά το panten aqua light γιατί όσες φορές εχω πάει στα hondos δεν υπάρχει..)

Συνεχίζω με φυσικές μάσκες που ειναι το παν! Όποτε εχω ελεύθερο χρονο παντα φτιάχνω . Θα σας δώσω μερικες και εαν θέλετε δοκιμάστε τις!!
Για μάκρος : 1 αυγό  (τον κρόκο) 1 κουτάλι μελι και 2 κουτάλια ελαιόλαδο επίσης μπορείτε να προσθεσετε αιθέρια ελαια τις αρεσκείας σας την απλώνετε στα μαλλια σας και την κρατάτε 30-60 λεπτα ξεβγαζετε κανονικα! " Μετα απο συχνη χρυση το αποτελεσμα ειναι εκπληκτικό!"

Για ξυρα μαλλια : 250-300 ml ξινόγαλο και 3-4 κουταλιές κακαο το αποτέλεσμα ειναι εκπληκτικό καθε φορα που το κανω μενω ευχάριστη!!
 "Όσες κοπέλες θέλουνε και άλλες  φυσικές μάσκες για μαλλιά ας μου το πουν και θα γράψω σχετική αναρτήσει με αυτό! "


Να γνωρίζεται πως το συχνό λούσιμο δεν ειναι καλο και οσο μπορείτε να το αποφεύγεται!Γιατι η "λιπαρότητα" που παράγει το μαλλί μας ειναι καλο και πρεπει να υπαρχει ελάχιστο ενω εαν το λούζετε συνεχεία το μαλλι δεν προλαβαίνει να παράγει και αυτο μπορει να εχει ως αποτέλεσμα την ξηροδερμία η και πιτυρίδα του δέρματος . Προσωπικά λούζω το μαλλί μου κάθε 2-3 μέρες  Αλλα υπάρχουν μερες που λαδώνουν πιο γρήγορα ιδικά τον χειμώνα  για παράδειγμα τα έλουσα σημερα και αυριο το απόγευμα θα ειναι είδη λαδωμένα και να μην εχω χρονο να τα ξανα λουσω γιατι πρέπει να φυγω και για να μην φαινοντε τοσο ασχημα σε αυτο εχω βρει την λύση! Το klorane ειναι σαμπουάν σε σκόνη που το ψεκάζεις στις ρίζες των μαλλιών σου το αφήνεται μερικά δευτερόλεπτα και μετα χτενίζεται κανονικα  το μαλλι σας.Το αποτέλεσμα ειναι λες και στέγνωσε μόλις το μαλλι σας , λάμπει και  ίχνος λιπαρότητας.Με έχει σώσει αρκετές φορες θα συμβούλευα κοπελες να το δοκιμάσουν που αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προβλήματα!



Και τελος θα σας μιλήσω για θαυματουργές αμπούλες!Τις placenn formoula hp η οποία με εχει βοηθήσει παρα πολυ στην αποκατάσταση του ταλαιπωρημένου μαλλιού μου βοήθησε στην τριχόπτωση τα μαλλια μου που ειναι αδύναμα αύξησε τον όγκο τους και έβγαλα καινούργιες φύτρες. Μετα απο καθε χρίση τα μαλλια μου λάμπουν φυσικα χωρις να χρησιμοποιώ κανενα προιον απο τα παραπανω αποκαθιστά την κατεστραμμένη δομή τις τρίχας.Πριν το εφαρμόσω σε νωπά μαλλια κάνω μασάζ το υγρο που περιέχει η αμπούλα το εφαρμόζω στης ριζες μου και μετά ξανακάνω πάλι μασαζ μετα απο αυτην την διαδικασία νιώθω μια ζεστή να υπάρχει στο κεφάλι μου  για μερικά λεπτα . Επίσης ενα αγαπημένο προϊόν απο την ιδια εταιρία το fluid hair formula slic botanica το προϊόν αυτό δίνει δύναμη στα μαλλιά και ελαστικότητα ειναι ιδανικό για ταλαιπωρημένα μαλλια πριν την βαφή η περμανάντ  αποτρέπει τον στατικό ηλεκτρισμό στα μαλλια. Εφαρμόζετε σε νωπα μαλλιά σε ολο το μάκρος του μαλλιού.Τα προϊόντα αυτα ειναι απο 100% φυσικα συστατικά δυστυχώς στην Ελλαδα δεν υπάρχουν μπορείτε ομως να το βρείτε απο eBay ειναι γερμανικό προϊόν



Μετά απο ολη αυτήν την θεραπεία που κράτησε απο πέρσι το καλοκαίρι το μαλλί μου έχει μακρυνει εχει φτασει λιγο πιο κατω απο το "σουτιεν" εχει γινει πολυ πιο δυνατο σε σχεση με το πριν!Ειμαι πολυ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα!

                                Ελπίζω να μην σας κούρασε γιατί βγηκε λίγο μεγάλο το post!
                                      Εσεις τι προϊόντα χρησιμοποιείται για τα μαλλιά σας?
                    Εαν χρησιμοποιείται και εσείς μάσκες μαλλιών απο φυσικά συστατικά
                                           θα ηθελα πολυ να ακούσω την δικιά σας!!!

                                                            Θα τα ξαναπούμε σύντομα
                                                                      Φιλια πολλά
                                             

12 σχόλια:

  • evonita είπε...

    ευχαριστούμε για τις συμβουλές!! εμένα πάλι η τρίχα των μαλλιών μου είναι πολύ σκληρή!!! τα έχω κι εγώ ταλαιπωρήσει πολύ με βαφές κλπ.. προσπαθώ όμως να τα φροντίζω όσο μπορώ με μάσκες και μετάξι. είναι καλό να τα κόβουμε τα μαλλιά μας σε τέτοιες περιπτώσεις για να δυναμώσουν! αλλιώς δεν τα βοηθάμε! :)

  • Xristina K είπε...

    Ισχύει αυτό!Γιατι οταν τα κόβουμε δυναμώνουν αλλα καθε φορα που τα κοβω τα λυπαμαι με μιση καρδια παω στο κομμωτήριο εκει που εχουν μακρυνει τσουπ και παλι πιο κοντά.Αλλα οτι γίνεται ειναι για καλό :)

  • Xristina K είπε...

    Σε ευχαριστώ πολύ!Τα ελαία βοηθούν πολυ στην ενυδάτωση των μαλλιών για να μην ειναι τοσο ξηρές οι άκρες και είναι καλό να τα χρησιμοποιούμε!!
    Φιλάκια πολλά!!

  • Ανώνυμος είπε...

    Δεν τ πιστεύω..ζω ακριβώς αυτό που πέρασες εσύ.έχω αγοράσει τα πάντα εκτός από τις αμπουλες τις συγκεκριμένες.έχω χάσει αρκετό μαλλί κ φαίνεται η αραίωση..τ ακριβώς να κάνω/πάρω/βάλω στ κεφάλι μ μπας κ βγάλω καινούριες φύτρες όπως κ εσύ;αγόρασα ένα σαμπουάν κ έναν αφρό που μακραίνει τα ήδη υπάρχουσα μαλλιά κ βγάζει καινούριες τρίχες κ η μάνα μ γέμισε κ εγω τπτ!βοήθεια!!

  • Ανώνυμος είπε...

    Δεν τ πιστεύω..ζω ακριβώς αυτό που πέρασες εσύ.έχω αγοράσει τα πάντα εκτός από τις αμπουλες τις συγκεκριμένες.έχω χάσει αρκετό μαλλί κ φαίνεται η αραίωση..τ ακριβώς να κάνω/πάρω/βάλω στ κεφάλι μ μπας κ βγάλω καινούριες φύτρες όπως κ εσύ;αγόρασα ένα σαμπουάν κ έναν αφρό που μακραίνει τα ήδη υπάρχουσα μαλλιά κ βγάζει καινούριες τρίχες κ η μάνα μ γέμισε κ εγω τπτ!βοήθεια!!

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

ότι μας έκανε εντύπωση από το διαδίκτυο
 

©Copyright 2012-2013 Beautiful Lady Blog