Στέγνωσε η μάσκαρα σας? Υπάρχει τρόπος (:

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012 2 σχόλια


                                                                      Hello Ladies
                                                                 Πώς είστε σήμερα ?

Πιστεύω πως πολλές από εμάς έχουν αντιμετωπίσει το πρόβλημα με την ξεραμένη μασκαρά. Mετα το άνοιγμα τις αρχίζει να ξεραίνεται πριν την ημερομηνία λήξης τις, έτσι αναγκαζόμουν πάντα να τις πετάω στα σκουπίδια  αλλά αυτή τη φορά είπα να κάνω ένα μικρο πειραματάκι... με γάλα! Υπάρχουν διάφοροι τρόποι που χρησιμοποιούν οι make uper για την διατήρηση μιας μάσκαρας


Εχω τι μάσκαρα τις maybelline.και μια μέρα  από τι  βιασύνη μου ξέχασα να την κλείσω και αυτο είχε σαν αποτέλεσμα να μου ξεραθεί έτσι πήρα λίγο γάλα και το έβαλα μέσα στη συσκευασία.. έχω να πω πως η μασκαρά "ζωντάνεψε αληθινά".Και το πιο σημαντικό ήταν πως δεν άλλαξε καθόλου την υφή τις η την σύσταση τις πάνω στις βλεφαρίδες μου!! Είναι λες και την αγόρασα τώρα είναι καταπληκτικό αυτό ! έχω μείνει πραγματικά ευχαριστημένη.                                          
                                                               
                                                       Για πείτε μου και εσείς...
                                            Εχετε δοκιμάσει κανέναν τέτοιο τρόπο?
                                                    Εάν όχι θα δοκιμάζατε ποτέ ?

                                                              φιλιά πολλά
                                                  θα τα ξαναπούμε σύντομα!! 

2 σχόλια:

  • Ανώνυμος είπε...

    Ενα που ξέρω εγω, ειναι Κοκα κολα..! Αν εχει σχεδον τελειώσει η μάσκαρα και έχει ξεραθεί, βάζεις 1(μονο) σταγονα κοκα κολα και είναι σουπερ...

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

ότι μας έκανε εντύπωση από το διαδίκτυο
 

©Copyright 2012-2013 Beautiful Lady Blog