Τα πρώτα μου πινέλα

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012 0 σχόλια
                                                                      Hello Ladies
                                                              Τι κάνετε σήμερα ;
                                           Ελπίζω να σας βρίσκω όλες πολύ καλά!


Όπως καταλάβατε και από το τίτλο το σημερινό κεφαλαίο θα είναι τα πινέλα!!
Θα σας μιλήσω για πια πινέλα που θα χρειαστείτε εάν ξεκινάτε τώρα να ασχολείστε
 με το μακιαζ σας ή τουλάχιστον θα σας πω για τα πρώτα μου πινέλα που προμηθεύτηκα εγώ , και πιστεύω πως δεν χρειάζεστε παρα πάνω εκτός εάν είστε make up arist η θα θέλατε να ασχοληθείτε επαγγελματικά με το μακιαζ η εκτός εάν τα θέλετε για τον εαυτό σας απλά να έχετε και να νιώθετε ωραία γιατί εμείς οι γυναίκες ημαστε λίγο τρελές και έχουμε μια μανία με τα καλλυντικά και ότι έχει να κάνει σχέση με αυτά :p
Πιστεύω πως το εργαλείο μιας γυναικάς για ένα σωστό μακιαζ είναι τα πινέλα .
Στην αρχή όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με το μακιαζ δεν χρησιμοποιούσα καθολου
πινέλα, να σας πω την αλήθεια δεν ήξερα καν πως υπήρχανε χρισημοποιούσα ένα
για το ρουζ μόνο.Και θυμάμαι ακόμη πως ήταν τόσο άγριο που στα τέλος το ρουζ
το εφάρμοζα με τα χεριά :p
Έτσι όταν άρχισα να ασχολούμαι πιο πολύ να ψάχνομαι να κοιτάζω διάφορα βίντεο
στο youtube παρατήρησα πως όλες οι κοπέλες επισημοποιούσαν πινέλα και μου
έκανε εντύπωση αυτό και θυμάμαι ακόμα πως σε ένα βίντεο μια κοπέλα εξηγούσε
 γιατί είναι καλύτερο να χρησιμοποιούμε τα πινέλα έτσι πήγα και αγόρασα τα πρώτα
μου πινέλα τα οποία θα σας πω για πια χρήση τα χρησιμοποιώ εγώ
- πινέλο για την πούδρα. Βέβαια μπορείτε να απλώνετε τι πούδρα και με τα σφουγγαράκια
που περιέχει  κάνουν εξίσου καλή δουλειά! Άλλα να σας πω την αλήθεια με πινέλο
 μ'ασρεσει περισσότερο δίνει πιο φυσική εμφάνιση έχω το πινέλο τις MAC το160
είναι από φυσική τρίχα έχει πολύ ωραίο σχήμα και απλώνετε η πούδρα ομοιόμορφα

                                   

-ένα πινέλο που κατά την άποψη μου είναι απαραίτητο είναι του ρουζ.Θα πρέπει να είναι ένα πινέλο σχετικά μικρο και όχι πολύ μεγάλο για να μπορώ να τοποθετήσω σε σημεία που θέλω το ρουζ χωρίς να μου δημιουργεί κάποιο πρόβλημα το πινελο που εχω ειναι απο Yves Saint Laurent

  

-το πινέλο του make up προσωπικά έχω ένα κοφτό πινέλο το οποίο βοηθάει παρά πολύ  για γωνιές στο πηγούνι στη μύτη επίσης το χρησιμοποιώ για κάλυψη κάποιας κοκκινίλας  η σπυράκι η σημαδάκι έχω το πινέλο τις MAC το 190 το οποίο είναι επίσης από φυσική τρίχα


-τα πινέλα για τα ματιά  που χρησιμοποιώ για να τοποθετήσω κάποια σκιά είναι της
MAC το 195 το οποίο το χρησιμοποιώ μερικές φορές για να εφαρμόσω και το concealer και είναι απο φυσική τρίχα.


Επίσης έχω πινέλα πιο οικονομικά όπως είναι η essence από την οποία είναι επίσης ευχαριστημένη παρόλο που δεν ειναι απο φυσική τρίχα με έχουν βολέψει πολύ! είναι  ένα φλάτ πινέλο με το οποίο μπορείτε να τοποθετήσετε τι σκιά σας σε όλο το κινητό  βλέφαρο η να βάλετε το χαιλατερ κατω από το φρύδι σας η να τοποθετήσετε μια  σκουρη σκιά στη γωνιά και  με αυτό μερικες φορες εφαρμοζω το concealer. Γενικά ενα πινέλο μπορεί να εχει πολλαπλές χρήσεις,και είναι ενα απαραίτητο πινέλο! 

 
Επίσης θα χρειαστείτε ενα φουντωτό πινελάκι για να ανακατεύουμε τα χρωματάκια μας τα οποία και αυτά τα έχω απο την essence.
Επίσης είναι ωραίο να έχετε ενα πιο μεγάλο φουντωτό πινελάκι το οποίο να είναι λιγάκι πιο μεγάλο απο το πινέλο που ανέφερα προηγουμένως της essence και ανακατεύει φανταστικά τα χρώματα ειναι αυτο που θα σας δώσει το τελείωμα που θα ζητάτε  θα σας  σβήσει τέλεια τι σκιά σας και το πινέλο που έχω εγώ είναι απο την oriflame το οποίο είναι επίσης πολύ οικονομικό αλλά εντάξει δεν είναι και τοσο απαραίτητο εαν ξεκινάτε τώρα απλά σας το ανέφερα ;) 


-επίσης πολύ σημαντικό ειναι να έχετε ενα βουρτσάκι για τα φρυδάκια σας το οποίο
εγω το εχω πάλι απο την oriflame


Θα σας αναφέρω κάποια πινέλα επιπλέον τα οποια δεν ειναι και τοσο απαραίτητο αλλα είναι καλο να τα γνωρίζετε ειναι το πινέλο για να εφαρμόζουμε το eyeliner με το οποίο η γραμμή φαίνεται τέλεια πολύ λεπτή ειδικά εαν είστε πρωτάρα σε αυτο θα σας βοηθήσει πολυ πιστεύω, και ενα αλλο πινέλο ειναι το πινέλο βεντάλια με αυτο απλώνω παντα το χαιλατερ στα ζυγωματικά αυτο βέβαια δεν είναι  και τοσο απαραίτητο








                                               Εσείς τι πινέλα προτιμάτε για το μακιαζ σας ;
                                               και πια μάρκα χρησιμοποιείται


                                                    Φιλιά πολλά θα τα ξαναπούμε σύντομα!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

ότι μας έκανε εντύπωση από το διαδίκτυο
 

©Copyright 2012-2013 Beautiful Lady Blog